Etiketler

Kim Kardashian yazısı: Ermeni Soykırımı’nın inkarı kabul edilmez

Dünyaca ünlü reality şov yıldızı Kim Kardashian Cümartesi günü New York Times gazetesinde yazdığı makale ile daha önce Wall Street Journal’de yayınlanan Ermeni Soykırımı’nı inkar eden yazıya tepki gösterdi. “Ermeni Soykırımı’nın inkarı kabul edilmez” başlıklı yazıda “Ben ve ailem hakkımızda basında yazılan saçmalıklardan haberdarız, ancak Wall Street Journal’da bu konuya (Soykırımın inkarı) tam bir sayfa verildiğini öğrenirken sessizliğimi bozamazdım” diyen Kardashian söz konusu makale için Türkiye platformu tarafından büyük ödeme yapıldığını belirtti. 


Kardashian “Onlar o kadar Ermeni’nin hayatını kaybetmediklerini ve böyle bir trajedinin yaşanmadığını yazdı. Wall Street Journal (WSJ) gazetesinde böyle bir yazının yer alması için çok üzgünüm, çünkü böyle bu makale sadece bir tabloid gazetede yer alabilir. Dergi (WSJ) yazıya reklam sayfasına yer verildiğini söylüyor, ancak Türkiye gibi bir inkarcı ülkeden bu konuda yazı alması sorumsuz ve çirkin bir davranıştır” ifadelerini kullandı.
Birçok tarihçinin Türkiye’nin zamanında Ermeni Soykırımı için cevap vermesi takdirinde Almanya tarafından Holokost’un işlenmediği görüşünde olduklarını söyleyen Kardashian “Hitler Polony’ya girmeden önce ‘Ermenilerin Soykırımı’nı kim hatırlıyor’ demişti. Biz hatırlıyoruz ve hükümetimizin tanımasına kadar bu konu konuşmalıyız. Geçmişi inkar ederek biz geleceğimizi tehlikeye atıyoruz, para ve korku ile kendilerimizi susturuyoruz çocukları ise gerçeğin göreceli olduğunu öğretiyoruz. Biz tarihi gerçeklere saygı duymalıyız, sadece böyle geleceğimizi koruyabiliriz” diye yazdı.
Kaynak:   Ermenihaber.am


4 yorum:

  1. 1915 davasi icin Kim Kardashian'in bilhassa bu son senelerdeki calismalarini taktir ediyorum ( bilhassa facebook'da hayranlarina ve medyaya ) .Madem bu yazida zizernagapert ziyaretinin remi de var bilhassa sunu belirtmek isterim ki , o mukaddes yeri ziyaretlerinde keske yetkililer Kardashian kizkardesleri uyarsalardi da yari ciplak gitmeselerdi oraya ( bilhassa kizkardesi ) hic olmazsa uzerlerine bir sal alabilirlerdi .Taaaaa o tarihten bunu hazmedememistim madem simdi firsati geldi yazayim dedim . ASLINDA KABAHATLi OLANLAR YETKiLiLERDiR .

    YanıtlaSil
  2. Sayin adsiz, bazi seyleri hazmedemiyorsaniz kabahati kendinizde arayin lutfen! Bu asirda kisiler giyimleri ile yargilanamaz yaptiklari ile yargilanir.Kardashian kardeslerin zizernagapert ziyaretleri tum dunyada goruntelendi sizden baska giyimlerinden sikayet eden olmadi ve olamaz da siz hangi asirda yasiyorsunuz bizim dinimizde ozgurluk var her insan istedigi sekilde giyinir ve bunu cok cirkin birsey olmadigi taktirde kimse yadirgamaz. ayrica ben cirkin olan bir sey gormedim ve Kardashian'lari cok taktir ediyorum bizlerin sozcusu oluyorlar ayrica Kardashian'larin ozel hayati beni hic ilgilendirmiyor yeter ki bizlerin sesini duyurmaya devam etsinler.

    YanıtlaSil
  3. 20 Eylul yazima 21 Eylulde cevap veren adsiz'a ( belki okumaz ama ben yine yazayim ) Eger yukardaki yazimi okuyacak olursan , DiKKATLiCE OKUYACAK OLURSAN , ben Kardashian'in yaptiklarini taktir ettigimi belirtmistim . Once okudugunu ogrenmeye calis ve sonar cevap yazmaya kalk . ' Benden baska kimse kritik etmemis ' diyorsun da bunu nereden biliyorsun ? Eminim benim gibi dusunen bircok insanlar vardir ( en azindan benim bizzat konustugum sahislar olmustur ) fakat yazmaktan veya yorum yapmaktan kacinmislar veya ilgilenmemislerdir . Benden baska coookkk sikayet eden oldu buna emin olabilirsin .Evet 'bizim dinimiz ozgurluk ve herkes istedigi gibi giyinir ' diyorsan yaniliyorsun, bu soyledigin sokaklarda , magazalarda , restoranlarda veya evinde olabilir , degil ki KUTSAL YERLERDE . Herhalde bizim dinimiz ozgurluk dinidir diye , veya herkes istedigi gibi giyinir diye karini mayo ile veya bikini ile kiliseye yollamazsin ( veya kendin gitmezsin eger usul ve adap bilen bir bayansan ).Tekrar yaziyorum benden baska coookkk sikayet eden oldu hatta ve hatta Kardashian cocugunu Yerusagemdeki kilisede vaptiz etti diye NE REAKSiYONLAR GOSTERENLER OLDU , herhelde sen butun yorumlari okumuyorsun .' Hon al BGHZESiN ' diye yazanlar oldu . Sen eger cirkin birsey gormedi isen bu senin taktirin . Eger genc ve guzel bir bayansan , veya guzel bir hanimin veya kizin varsa ne zaman bikini ile kiliseye gideceksiniz soyle de biz de gelelim .

    YanıtlaSil
  4. YUkardaki yorumumda unuttum yazmaya , eger Ingilizce biliyorsan ' Kim Kardashin and the price of preening narcissism ' baslikli yaziyi oku 4 Oct. 2016 tarihinde The Telegraph gazetesinde Allison Peterson tarafindan yazilan . Eger Fransizca biliyorsan ' La letter ouverte a Kim Kardashian ' 6 /10/ 2016 tarihinde Sophie Fontanel tarafindan yazilan . Unutmadan sunu da yazayim da o cook modern kafana girsin . ne zaman 3 sene evvel Hayasdan'da idim dudaklarinda ruj oldugu bahanesi ile kilisenin papazi bazi kadinlara HAGHORTUTYUN vermedi ( tabii o bazi kadinlar benim gibi disardan turist olarak gelenlerdi ) insan istedigi sekilde giyinirse haftaya pazara don - gomlek veya eger bir bayansan bikini ile kiliseye git ve bu aptalca tezini orada savun .Yazdiklarindan onu anliyorum ki ' Sen de ayni b..un soyusun '

    YanıtlaSil